Cloud en SaaS

Cloud en SaaS

Waarom een software gebruiken voor het beheer van onkostennota’s?

Hoeveel aandacht besteedt uw organisatie aan het beheer van professionele kosten?
Het verwerken van onkostennota’s vraagt heel wat administratief en boekhoudkundig werk, met daarbij een risico op fouten en soms zelfs fraude.
Naar aanleiding van de lancering van het gloednieuwe “Onkostennota”-module van Kelio, nemen we dit thema graag onder de loep.
Hieronder vindt u enkele inzichten en tips om uw beheer van onkosten te verbeteren:

  • Professionele kosten: structurele uitdagingen en wettelijk kader
  • Onkostennota’s en de stijgende risico’s op fraude
  • De voordelen van een geoptimaliseerd uitgavenbeheer
  • De troeven van een software voor onkostenbeheer
  • Digitalisering: naar een vlotte overgang

Waarom een HR-software in SaaS gebruiken? De 4 grootste voordelen

Cloud, SaaS, Software as a Service, online software … allemaal synoniemen die het gebruik van een software die gehost is op externe servers uitdrukken, waarop de gebruiker zich aanmeldt via een beveiligde internetverbinding. Deze Cloudmodus wordt meer en meer gebruikt binnen een bedrijf omwille van zijn handigheid. De software is inderdaad bereikbaar via internet en vereist geen installatie op de servers van het bedrijf. De vele software voor HR-beheer of tijdregistratie worden hedendaags in SaaS aangeboden. Deze trend blijft zich verder sinds de covid-periode door de verplichting van telewerk en dus nood aan verbinding op afstand. Dus waarom gebruik maken van een HR-software in SaaS-modus binnen een bedrijf? Op welke behoeftes van HR-beheerders moet dit een antwoord geven? Welke voordelen kan dit bieden aan HR-managers?