• Home
  • Functionaliteiten
  • Tijdregistratie (T&A)
  • Thuiswerkers
 

Beheer eenvoudig de thuiswerkers binnen uw bedrijf

Een software om eenvoudig thuiswerk te organiseren, in te plannen of om de dagen die thuis gewerkt zijn door uw medewerkers op te volgen

De software Kelio is ideaal om thuiswerk te op te volgen! Beheer in alle eenvoud de aanvragen van uw medewerkers die willen thuiswerken en ontvang een planning van de medewerkers die aanwezig zijn of op afstand werken. U kunt de gewerkte uren opvolgen en het maximumaantal uren per medewerker instellen.

TIJDREGISTRATIEONZE REFERENTIES

Thuiswerkers efficiënt opvolgen


Thuiswerkers efficiënt opvolgen

Dankzij Kelio kunt u de werktijden van uw medewerkers die vanop afstand werken beheren:

  • Registratie vanop afstand op PC, tablet, smartphone, …
  • Aanwezigheidsverklaringen maken,
  • De saldi vanop afstand raadplegen,
  • Premies ontvangen

De saldi en tellers zijn toegankelijk in real time en Kelio berekent voor elke medewerker:

  • Zijn aanwezigheidstijden,
  • Tijd per activiteit,
  • Zijn dagen of half gewerkte dagen.

Het overzicht om het aantal uren van thuiswerk biedt de mogelijkheid om een overzicht te hebben over de tijd in uren of in dagen die gewerkt zijn vanop afstand op een periode binnen een dienst of over het volledig bedrijf.

Hoe kunnen de activiteiten van de thuiswerkers opgevolgd worden?

Hoe kunnen de activiteiten van de thuiswerkers opgevolgd worden?

Om zeker te zijn dat de werklast gepast is voor uw medewerkers die ter plaatse werken en diegenen die op afstand werken, biedt Kelio software u eenvoudige oplossingen om de activiteit van de medewerkers te meten.

IK WIL DE ACTIVITEITEN VAN MIJN THUISWERKERS EENVOUDIG OPVOLGEN

Onze software voor beheer van thuiswerk past zich tot uw organisatie toe om uw intern regelement omtrent thuiswerk na te leven.

Het is niet altijd zo eenvoudig om het aantal gewerkte dagen vanop afstand te berekenen ofwel het aantal waarop de medewerkers recht hebben in functie van hun arbeidsregime.

Thuiswerk kan ook verschillen in functie van verschillende parameters zoals het aantal gewerkte dagen in de week of het type job. Ervoor zorgen dat het aantal dagen nageleefd wordt door iedereen en het opvolgen kan snel ingewikkeld worden voor de verantwoordelijke van deze medewerkers.

Kelio software maakt het mogelijk om thuiswerk te organiseren binnen uw bedrijf en verschillende organisatorische parameters in acht te nemen om de overeenkomsten die binnen uw bedrijf werden gemaakt na te leven. Zoals bijvoorbeeld:

  • Medewerkers die kunnen thuiswerken,
  • Aantal toegestane thuiswerkdagen,

Ook op een informele manier, door de praktijken en gewoonten binnen een structuur (dagen gewijd aan vergaderingen, interne organisatie, …).

Zo kan thuiswerk verschillen door de vele parameters: toegestaan quotum, aantal dagen, betrokken werknemers, enz. Zorgen dat al deze regels nageleefd worden kan snel ingewikkeld worden!

Kelio helpt u deze verschillende parameters te controleren – voor elke medewerker – om ervoor te zorgen dat de overeenkomsten binnen uw professionele structuur nageleefd worden:

  • Werknemers die vanop afstand mogen werken,
  • Aantal toegestane dagen thuiswerk,
  • Aantal dagen werk op afstand per week, per maand (andere periode) voor elke medewerker,
  • Minimumtermijn voor het aanvragen van thuiswerk,
  • Goedkeuring op voorhand door de verantwoordelijke,
  • Voorwaarden voor uitzonderlijke thuiswerk, in noodgeval bijvoorbeeld

Beheer eenvoudig al deze instellingen dankzij de ontvangst van automatische meldingen en eenvoudige opvolging van het aantal dagen, personaliseerbaar voor alle medewerkers. Met Kelio software, kunt u thuiswerk omkaderen op verschillende hiërarchieniveau ’s en beveilig uw bedrijf tegenover de arbeidsovereenkomsten.

IK WIL GERUST OMGAAN MET HET BEHEER VAN THUISWERK

Uw organisatie beveiligen met betrekking tot de arbeidswetgeving

Beschik over werkplanningen die altijd up-to-date zijn

Heb toegang tot een volledig overzicht van uw organisatie van het werk – wie werkt ter plaatse of vanop afstand, op elk ogenblik – door gedeelde planningen die in real time worden geüpdatet!

De programma’s van Kelio bieden een gedecentraliseerde beheer van de planning: de aanvragen voor thuiswerk, hun goedkeuring en onmiddellijke update van de kalenders worden automatisch gegenereerd.

Op de planningen zult u snel het verschil kunnen maken van de medewerkers die ter plaatse werken van de medewerkers die thuiswerken en diegenen die afwezig zijn.

De oplossing Kelio biedt de toegepaste functies om het dagelijks beheer van de planningen te vereenvoudigen:

  • Weergave van een symbool « thuiswerk” in de individuele kalenders en gedeelde planningen,
  • Beheer de thuiswerkcycli voor de regelmatige thuiswerkers,
  • Beheer thuiswerk per dag of ½ dag,
  • Synchronisatie van de kalenders met uw mailbox (Outlook©, Google Calendar© , Lotus Notes©).

Geniet van een gedeeld zicht die altijd vernieuwd wordt over uw werkorganigram dankzij Kelio software!

Hoe het beheer van thuiswerk vereenvoudigen in uw dagelijks werk?
 

Hoe het beheer van thuiswerk vereenvoudigen in uw dagelijks werk?

De software Kelio vereenvoudigd uw interne organisatie zonder de controle over thuiswerkers te verliezen.

De aanvragen voor thuiswerk kunnen digitaal en vanop afstand ingevoerd worden. Op deze manier kan uw werknemer een spontane aanvraag indienen in alle eenvoud wanneer er iets voorvalt, beperkt tot wat er toegestaan is (minimumtermijn voor een aanvraag, toegestaan aantal dagen, …). Zijn verantwoordelijke ontvangt een melding in zijn HR-ruimte en keurt deze goed via PC, tablet of smartphone. Het beheer van thuiswerk is gedeeld: de werknemers en managers zijn zelfstandig op hun eigen niveau, rekening houdend met de regels en arbeidsovereenkomsten omtrent thuiswerk.

Met Kelio, gebeurt het beheer van thuiswerk vlot:

  • Instelling van gepersonaliseerde redenen voor thuiswerk (regelmatige thuiswerk, occasioneel, noodgeval, …) en bereken de tijd volgens de gevallen,
  • Wijzig uitzonderlijk uw gewoonlijk thuiswerkdag op een eenvoudige manier,
  • Personaliseer uw goedkeuringsproces voor de aanvragen voor thuiswerk,
  • Een onvoorziene verandering? Een medewerker kan ter plaatse werken in de ochtend en in de namiddag thuiswerken, het tikken van zijn werkuren wordt opgevolgd in Kelio, eender welk middel dat gebruikt wordt: Fysieke tikklok ter ter plaatse, virtuele prikklok op smartphone of PC, aanwezigheidsmelding, ...

Met Kelio, biedt u flexibiliteit aan uw managers en medewerkers zonder uw regelement over thuiswerk op zij te zetten.

IK WIL MIJN BEHEER VAN THUISWERK VEREENVOUDIGEN
Exporteer eenvoudig uw gegevens over thuiswerk

Exporteer eenvoudig uw gegevens over thuiswerk

Volg de werktijden die besteed zijn vanop afstand door uw medewerkers en teams.

Verschillende analytische rapporten kunnen geëxporteerd worden vanuit Kelio:

  • Aantal uren en dagen waar thuisgewerkt werd per medewerker,
  • Aantal uren en dagen waar thuisgewerkt werd per dienst,
  • Vergelijk het aantal gewerkte dagen ter plaatse of vanop afstand, per periode (in de maand, op jaarbasis) …

U WILT UW MANAGERS EFFICIËNTER MAKEN? NEEM SNEL CONTACT OP !

Kelio - Intranet RH - Self Service RH

De voordelen van Kelio

  • Volledig overzicht van de medewerkers die thuiswerken met de planningen gedeeld in real time
  • Opvolging van de werktijden en activiteiten voor de thuiswerkers
  • Digitalisering van de aanvragen voor thuiswerk en mogelijk vanop afstand
  • Meldingen om conformiteit met het bedrijf te controleren
  • Maximale flexibiliteit bij het integreren van verschillende manier voor het verklaren van de werktijden (fysieke prikklok, tikklok op computer of smartphone, verklaringen, …)
  • Synchronisatie met de mailbox (Outlook©, Google Calendar©, Lotus Notes©).