U hebt een project voor tijdsbeheer of toegangscontrole?
De ervaren Kelio teams staan voor u klaar om al uw vragen op het gebied van tijd- en toegangsbeheer te analyseren en te beantwoorden
Van de audit van uw behoeften, de overdracht van uw software- en hardwareoplossing tot technische ondersteuning: Kelio begeleidt u in alle fasen van uw project.
Hoe bereid je een project voor tijds- en activiteitenbeheer voor?
Een project hebben voor tijds- en activiteitenbeheer in een bedrijf betrekt veel diensten. Ontdek de verschillende stappen om een nieuw project uit te rollen.
Een analyse vooraf van uw project biedt een betere structuur voor het zoeken van een partner, het gedetailleerd uitschrijven van de lastenboek, het bepalen van een budget en RIO, de keuzen van de spelers voor het project, enz.
Regels, verschillende types van werknemers en hun contracten, de uurroosters op voorhand bepalen, vergemakkelijkt de parametrage van de gekozen oplossing. Vergeet niet om de oplossing te testen en nog eens te testen voor de gekozen oplossing in uw bedrijf geïnstalleerd wordt! Na het uitrollen van het project, plan een evaluatie op kort en lange termijn.
Laten we alles op een rijtje zetten en uw project van A tot Z voorbereiden!
Analyse van uw behoeften om u een oplossing op maat aan te bieden
Kelio bestaat uit verschillende modules om u de functies te kunnen aanbieden die bij uw structuur passen.
Wilt u een software voor tijdsbeheer uitrollen maar u weet niet zeker of er meerdere modules moeten worden geïmplementeerd? Geen probleem, wij staan klaar om u te begeleiden. De fase van de behoefteanalyse, uitgevoerd door onze experten, vormt een belangrijke stap waarin u zich kunt oriënteren op de functies van Kelio die passen bij uw project.
Introductie en configuratie van uw HR- en toegangscontrolesoftware door onze deskundigen
Al meer dan 35 jaar is Kelio ontwikkelaar en integrator van eigen software- en hardwareoplossingen. Tijdens de introductie en installatie van uw software wordt u bijgestaan door onze eigen consultants, zodat u zeker kunt zijn van service van hoge kwaliteit. Deze consultants, die vanaf het begin door Kelio zijn opgeleid en in de loop van de tijd een schat aan ervaring hebben opgedaan, ondersteunen u tijdens de verschillende fasen van uw project: van de audit, via de installatie en configuratie tot het trainen van de toekomstige gebruikers. Deze aanpak garandeert 100% controle over het proces en stelt ons in staat om klanten met behulp van onze teams van experten te begeleiden tijdens het volledige project.
Internationale klantondersteuning
De internationale ondersteuning (beschikbaar in 5 talen) is gevestigd in Cholet, Frankrijk, en omvat meer dan 83 consultants. Zij helpen u bij het aanpassen van de instellingen van uw software en ondersteunen u bij de functionele en technische updates van de software en hardware.
Via het online aanvraagplatform BSupport kunt u uw aanvragen eenvoudig indienen zonder telefonische wachttijd. Zodra uw aanvraag is gemeld, wordt via een bericht op het scherm bevestigd dat uw ticket is aangemaakt en ontvangt u het ticketnummer. Onze teams nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op.
Internationale ondersteuning in 5 talen
99,3% klanttevredenheid over onze ondersteuning