Beheer uw medewerkers van A tot Z!


HRIS-software, tijdregistratie en toegangscontrole

HR-beheer en tijdregistratie in één software: personeelsgegevens, opvolging van de werkuren, planningen, rapporten en HR-grafieken, HR-documenten, employee self service, elektronische handtekening en stuur uw gegevens voor loonuitbetaling door naar uw sociaal secretariaat in alle eenvoud.

Alles wat HR nodig heeft in één oplossing
Waarom kiezen voor Kelio ?

Waarom kiezen voor Kelio?

Kelio - Een HR-software alles in één

Een HR-software alles in één

Eindelijk een software human resources management te centraliseren. U zult geen handmatige overschrijvingen meer moeten doen en zult risico op fouten vermijden. Dankzij gepersonaliseerde toegangsrechten kunt u professionele en persoonlijke gegevens beveiligen en het beheer van uw HR-processen dichter bij uw managers en medewerkers delegeren.
Voer prestatiebeheer uit via activiteitenbeheer of het beheer van uw personeel, van tijdregistratie tot talentmanagement. Kelio is een complete tool voor human resources management!

Kelio - Diensten van hoog niveau

Diensten van hoog niveau

Vanaf de implementatie van uw software-oplossing tot en met de ondersteuning na installatie, zijn onze Kelio-experten er om u hoogwaardige dienstverleningen aan te bieden! Onze diensten passen zich tot u toe, u zult dan de keuze hebben om ons het beheer van uw softwareoplossingen te delegeren of om deze in alle zelfstandigheid te beheren!

Kelio - Wij maken onze hardware

Wij maken onze hardware

Kelio ontwikkelt en maakt zijn eigen gamma tikklokken en toegangslezers. Een belangrijk voordeel is dat de perfecte compatibiliteit tussen de hardware en de software gegarandeerd is. Deze volledige aanbod biedt ons de mogelijkheid om het volledig gamma samen met de tijd te laten groeien en volgens uw noden. Ontdek onze innoverende oplossingen om het leven van uw medewerkers op het werk te vereenvoudigen en te beveiligen!

Logo Amazon
myShopi
Karcher
Facq
Pairi Daiza
Brabant Wallon
ONE
Bebat
Herent
Destelbergen
CPAS Ixelles
Synlab
Delhaize
UCM
Jungheinrich
rentabiliteit verbeteren

Hoe de werktijden op te volgen van mijn werknemers?

Verzamel de gegevens over de prestaties, beheer de flexibele of variabele uurroosters, de berekening van de overuren, de parttime-werknemers, ... Vereenvoudig de opvolging van deze taken dankzij de software voor tijdregistratie van Kelio! Onze fysieke of virtuele tikklokken bieden aan uw medewerkers de mogelijkheid om hun werkuren te verklaren. Beheert u ook de afwezigheden of vakantiedagen of zelfs de ploegenplanningen? Dankzij Kelio wordt dit echt een kinderspel!

OPTIMALISEER DE TIJDREGISTRATIE VAN HET PERSONEEL

Kelio België - complete HRIS-oplossing

Waarom gebruik maken van een HR-Software/HRIS?

Dit zijn tools waarmee u al uw HR-gegevens kunt centraliseren en uw talloze Excel-bestanden, die bron zijn van foutgevoelige handelingen, kunt elimineren. U bespaart tijd op administratieve taken en processen door deze te digitaliseren! Uw gegevens zullen in alle veiligheid bewaard worden en u zal uw kunnen focussen op het hart van uw functie.

BEHEER MIJN MEDEWERKERS EENVOUDIG MET DE HRIS KELIO

Hoe de overdracht van gegevens naar uw sociaal secretariaat vereenvoudigen?

Dankzij Kelio kunt u uw variabele gegevens over de prestaties, overuren, genomen vakantiedagen en alle andere nodige informatie voor het opstel van de loonuitbetaling door het sociaal secretariaat kunnen doorsturen. Loonadministratie is nog nooit zo eenvoudig geweest!

STUUR UW GEGEVENS DOOR NAAR UW SOCIAAL SECRETARIAAT

Protéger l'accès aux bâtiments avec Kelio

Hoe mijn medewerkers beveiligen en de toegang tot de gebouwen?

Met de toegangscontrole van Kelio en zijn beheersoftware kunt u al uw toegangspunten beheren en beveiligen. Op deze manier zult u ook uw medewerkers beveiligen. Het is mogelijk om de personen te bepalen die mogen binnen- of buitenkomen en ook op welke momenten in functie van de betrokken zone. Volg de bewegingen van de personen die aanwezig zijn binnen uw bedrijf!

Vraag een audit van de beveiliging van uw toegangen
 

U wenst te weten te komen hoe Kelio zich tot uw behoeften aanpast?

Raadpleeg onze Kelio-experten en ontdek een oplossing die past bij uw behoeften in HR-beheer, tijdregistratie en toegangscontrole. Ontdek hoe dagelijks tijd te winnen door een gratis en toegepaste demo !

VRAAG EEN GRATIS DEMO

Klanttevredenheidsonderzoek van Kelio:

étoile étoile étoile étoile étoile

(op 6500 antwoorden)

Nieuwtjes van het moment

Waarom een software gebruiken voor het beheer van onkostennota’s?

Hoeveel aandacht besteedt uw organisatie aan het beheer van professionele kosten?
Het verwerken van onkostennota’s vraagt heel wat administratief en boekhoudkundig werk, met daarbij een risico op fouten en soms zelfs fraude.
Naar aanleiding van de lancering van het gloednieuwe “Onkostennota”-module van Kelio, nemen we dit thema graag onder de loep.
Hieronder vindt u enkele inzichten en tips om uw beheer van onkosten te verbeteren:

  • Professionele kosten: structurele uitdagingen en wettelijk kader
  • Onkostennota’s en de stijgende risico’s op fraude
  • De voordelen van een geoptimaliseerd uitgavenbeheer
  • De troeven van een software voor onkostenbeheer
  • Digitalisering: naar een vlotte overgang

De Arizonaregering plaatst KMO’s bovenaan de prioriteitenlijst van onze economie

De KMO is de meest voorkomende bedrijfsstructuur in België en speelt een centrale rol in de nationale economie. Belgische Kleine en Middelgrote Ondernemingen (KMO’s) staan echter voor grote uitdagingen bij het beheren van hun personeelskosten, het waarborgen van wettelijke naleving en het beschikken over een voldoende investeringsbudget. De Arizonaregering heeft KMO’s – en bedrijven in het algemeen – centraal gesteld in haar beleid en tal van ondersteuningsmaatregelen aangekondigd. De experts van Kelio presenteren de veranderingen die u kunt verwachten en geven tips om het HR-beheer van uw KMO te vergemakkelijken.

Hoe werkt een virtuele prikklok?

Digitale of virtuele prikklokken zijn tegenwoordig heel populair voor tijdregistratie. En met reden: u heeft geen fysieke terminal meer nodig en medewerkers kunnen vanop gelijk welk toestel hun werkuren aangeven. Zeker als er telewerk is in uw bedrijf, is dat handig. Maar hoe werkt een virtuele prikklok nu precies? De hr-experts van Kelio leggen het graag uit.